Forum Forum klanu GS wolfenstein enemy territory Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Klasy postaci w ET

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu GS wolfenstein enemy territory Strona Główna -> Wszystkie potrzebne informacje dla nowicjuszy zaczynających gre w ET
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Bazyl


Porucznik vCL -|GS|-
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 23:53, 02 Lis 2006    Temat postu: Klasy postaci w ET

Link do obrazka Soldiera : [link widoczny dla zalogowanych]
SOLDIER jest jedyną w grze klasą, która może nosić bronie ciężkie (panzerfaust, mortar, miotacz ognia, przenośne mg42). Poza tym jego obecność w drużynie nie gra większej roli (ale tylko pozornie).

Na starcie Soldier dostaje Thompsona z 60cioma zapasowymi nabojami i 4 granaty.

Pierwszą bronią jaką może posługiwać się Soldier jest Mortar. Broń ta jest najskuteczniejszą, a zarazem najtrudniejszą (w obsłudze) bronią. Ma bardzo duży zasięg i jest często używana podczas gry klanowej. Kiedy się ją opanuje to np. na mapie Sewall Battery będąc aliantem można strzelać z niej do bunkra, zabijając przeciwników już na spawnie, co jest zresztą bardzo wkurzające, aczkolwiek nie widziałem jeszcze osoby, która strzelając w ten sposób z mortara by się tym faktem przejmowała Razz Przydaje się najlepiej kiedy w danym miejscu jest dużo przeciwników, wtedy używa się go do "wyczyszczenia" terenu, np. na oasis można walić do gunów, które często są obstawione.

Druga broń to Panzerfaust. czyli popularnie nazywana Bazooka czy też PF. Najlepiej używać jej na otwartym terenie (strzelając np. do bunkra), chociaż można i na odwrót (strzelając z bunkra na otwarty teren - np. na Sewallu). Kiedy mamy 4 level Soldiera, możemy nosić zamiast Colta/Lugera, Thompsona/MP40. Warto dodać, że trzymając bazooke nie możemy ani biegać, ani iść szybko. Nie możemy także strzelać z bazooki leżąc. Pocisk zanim wystrzeli musi się, nazwijmy to "przygotować", w tym czasie możemy wychylić się Q albo E (domyślnie) i pocisk nie wystrzeli, bardzo przydatne Wink

Trzecia broń to Flamthower (Miotacz Ognia). Chyba każdy wie co to za broń, dodać można tylko, że broń ta ma mały zasięg i nie zabija od razu, przeciwnik pali się, ale może uciec i wyleczyć się. Przydatna jest w ciasnych i małych pomieszczeniach. Niestety najczęściej soldier noszący tę broń tylko przeszkadza drużynie, ale dobrze używany miotacz czasami bardzo dobrze się sprawdza.

Przedostatnia broń to Mobile MG42 (Przenośny MG42). Jest to broń rozkładana (na ziemi), aby ją rozłożyć należy się najpierw położyć (domyślnie X). Ma dużo naboi, ale niestety szybko się one kończą gdyż mg42 to broń szybkostrzelna. Jest to jednak celna i skuteczna broń. Po rozłożeniu broni mamy ograniczoną możliwość poruszania celownikiem i nie możemy strzelać wysoko i nisko, a także odwracać się za siebie dlatego uważajcie na covertów i ich niezawodne noże Wink

Ostatnia broń to Thompson. Broń dostępna w kazdej klasie (oprócz Coverta). Więcej o niej w dziale Bronie.

Link do obrazka medyka
: [link widoczny dla zalogowanych]

MEDIC jest najważniejszą postacią w grze bo bez jego udziału gra nie miała by sensu, gdyż drużyna nie byłaby leczona i ginęła bardzo szybko. Medic może nosić tylko jedną broń. Jest nią Thompson/MP40 ( w zależności od drużyny). Medic może także leczyć (rzucając apteczki) i uzdrawiać (strzykawką) zabitych żołnierzy. Każda apteczka dodaje ok 20% życia, a uzdrowienie zabitego żołnierza (do 2 lvlu medica) dodaje mu 50% życia. Po trzecim levelu apteczki zabierają mniej paska energii, ale dodają trochę mniej życia, za to jest ich więcej i więcej ludzi może je sobie wziąć. Także po trzecim levelu medica po uzdrowieniu apteczką żołnierza zabitego odnawia mu się cały pasek zdrowia (dlatego warto stosować tzw. kill review, nie jestem pewien, czy dobrze napisałem, zabijając swojego kolegę z drużyny, kiedy ma mało życia i uleczając go aby uzdrowić go bez rzucania żmudnie apteczek). Medic ma także więcej od innych poziomu HP (życia) i zawsze kiedy odbierze się mu hp to poziom ten się powoli odnawia. Warto pamiętać, że grając medykiem należy się skupić najbardziej na leczeniu drużyny, a nie na zabijaniu wszystkiego co się rusza i leczeniu ciągle samego siebie. To się później zwróci, ponieważ mamy coraz więcej apteczek do rzucenia, a na 4 lvlu adrenalinę.


ENGINEER to druga niezbędna w grze klasa i najważniejsza, bo eng jest potrzebny przy budowie mostów, naprawie czołgu, samochodu, burzeniu barier, command postów itp. Ma do wyboru dwie bronie (Thompson/MP40 oraz M1 Garand/K43). Może budować i niszczyć CP (Command Post), bariery przeciw czołgowe i samochodowe, mosty, konstrukcje, stacje mg42, wieżyczki, pojazdy itp. Może także stawiać i rozbrajać miny (w ograniczonej ilości). Jest to klasa w grze niezbędna i kiedy jest jej brak nie ma możliwości wygrania misji (chyba, że przeciwnicy nam w tym pomogą Razz Chociaż np. na fuel dumpie nie ma bata zniszczyć fuela, no bo jak bez enga? granatami? RazzRazz).
Field Ops czyli porucznik. Podczas gry jest to klasa dająca drużynie wsparcie artylerii oraz rzucająca paczki z amunicją. Przed pierwszym poziomem tej klasy Field Ops dodaje tylko 1/4 amunicji (w przypadku thomspona/mp40 jest to 30 naboi). Może on wzywać dwa typy artylerii. Pierwszym sposobem jest użycie lornetki i kliknięcie w danym miejscu. Wybucha tam wtedy (allies) niebieski dym lub (axis) czerwony dym i przez następnych parenaście sekund jest tam zrzucana artyleria. Drugim sposobem jest rzucenie puszki z dymem (o kolorze wcześniej podanym) w dane miejsce, gdzie po pierwszym poziomie zostaje zrzucony nalot z powietrza po linii (na boki od miejsca, w którym została rzucona puszka), a po pierwszy poziomie dwa naloty po sobie.

Field Ops ma do dyspozycji tylko jedną ww. broń. Dostaje on od razu zapas 30tu naboi (przed pierwszym poziomem) oraz 1 granat. Rzucenie paczki z amunicją zabiera jedną czwartą paska, a po pierwszym poziomie 1/8. Rzucenie nalotu (puszka) i artylerii (lornetka) zabiera cały pasek energii, a po 2 poziomie trochę więcej niż połowę.

FIELD OPS często potrzebuje ochrony ze strony medyków ze względu na to, że kiedy celuje przez lornetkę w dane miejsce by rzucić tam nalot jest praktycznie bezbronny. Największą rolę Field Ops odkrywa na mapach w otwartym terenie (np. Wurzburg Radar), gdzie artylerie są czasem zbawieniem rzucane np. obok trucka allies przez axis i utrapieniem dla drużyny przeciwnej Wink

COVERT OPSjest klasa dobrze uzbrojoną, ponieważ może nosić aż trzy typy broni: Broń snajperską (M1s Garand/K43), karabin (FG42) z lunetą oraz broń szybkostrzelną (bardzo skuteczną z bliska) z wbudowanym tłumikiem (Sten). Posiada 2 granaty, ładunek wybuchowy (burzący CP oraz niektóre konstrukcje, takie jak mg42, wieżyczki, małe mosty) oraz Puszkę z dymem, która przydaje się np. podczas podkładania dynamitu przez inżyniera, lub w chwili kiedy wychodzimy z bunkra i jesteśmy ostrzeliwani z pozycji nie mogąc się wydostać.

Covert ops jest także zbawieniem dla Inżynierów (engów), ponieważ może on wykrywać miny (za pomocą lornetki), które mogą być potem niszczone np. granatem lub ładunkiem wybuchowym. Covert Ops przydaje się najbardziej tam, gdy jesteśmy atakowani z bunkrów, wieżyczek itp. ponieważ dzięki broni snajperskiej może skutecznie ściągać wrogów z tych pozycji. Przydaje się on także na mapach (takich jak Wurzburg Radar) po stronie allies gdzie celem jest zdobycie paczek. Najczęściej dojście do tych paczek jest zaminowane i Covert może te miny skutecznie wykryć, a my je zniszczyć lub ominąć.NIE DODAWAŁEM WIĘCEJ OBRAZKÓW BO WSZYSCY WYGLĄDAJĄ TAK SAMO


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
kuken


CL klanu -|GS|-
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych City

PostWysłany: Pią 0:11, 03 Lis 2006    Temat postu:

Ten post z bazylkiem zrobilismy razem tzn on w wiekszosi ja tylko dwa linki dodałem Very Happy Twisted Evil ale i tak spoko jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Bazyl


Porucznik vCL -|GS|-
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 15:30, 03 Lis 2006    Temat postu: Dzięki

Dzieki Kuken za poprawnosc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Gość




PostWysłany: Nie 13:47, 05 Lis 2006    Temat postu:

Spoko...ale to chyba kazdy wie jakie sa klasy w grze xD chyba ze prawdziwne noobki ktore na Et nie wchodzily jeszcze...ale spoko.Tylko zastanawia mnie ze piszesz najpierw ze medyk jest najwazniejsza postacia....a pozniej ze najwazniejsza jest inzynier zdecyduj sie kolego;p pozdrawiam
Powrót do góry

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Bazyl


Porucznik vCL -|GS|-
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 17:39, 07 Lis 2006    Temat postu:

Wiesz dlatego tutaj sa informacje dla poczatkujacych Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu GS wolfenstein enemy territory Strona Główna -> Wszystkie potrzebne informacje dla nowicjuszy zaczynających gre w ET Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin