CL klanu -|GS|-
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych City
|
Wysłany: Czw 0:04, 02 Lis 2006 Temat postu: ETpro |
|
|
|
ETpro jest najpopularniejszą modyfikacją gry Wolfenstein Enemy Territory i tym samym najlepszą i największą. Zmiany dotyczą tutaj nie tyle wyglądu gry co zmian w rozgrywce na standardowych mapach co zmian HUDA oraz dodatkowych, ciekawych funkcji, jak np. więcej kolorów nicka czy dodatkowe komendy consoli.
Wszystko co daje nam ETpro zostało opisane na tej stronie. Poniżej moje skromne tłumaczenie
Wprowadzony system Multiview, który pozwala oglądać obraz gry z kilku "kamer" naraz.
Kolorowe zaznaczenie zabicia wroga, przyjaciele i samego siebie.
Żółta czaszka: samobójstwo
Czerwona czaszka: zabicie przyjaciela
Biała czaszka: zabicie wroga
Wprowadzono limit rzucanych nalotów oraz wzywanych artylerii. Teraz kiedy ikonka mocy (pioruna) jest biała, możemy rzucać nalot, a kiedy jest czerwona przekroczyliśmy limit (drużynowy) nalotów i artylerii i wtedy trzeba poczekać.
Wprowadzono możliwość bindowania wybierania klasy wraz z bronią:
/class classname primaryweapon#
classname to jedna z klas: Medic, Engineer, Soldier, Field Ops, Covert Ops
primaryweapon to jedna z broni dostępnych dla danej klasy w Limbo Menu
Wprowadzono możliwość zablokowania danej broni ciężkiej dla klasy Soldier albo możliwość dostępu do danej broni ciężkiej dla tylko jednej osoby. Teraz kiedy nie możemy używać jako Soldier danej broni ciężkiej widzimy napis: "this weapon is out of stock"
Dostępna jest także możliwość zmiany układu HUDa. Są trzy HUDy:
Admini serwerów mogą wprowadzać swoje własne logo po prawej stronie ekranu.
Wprowadzono możliwość używania teamchatu przez Spectacors oraz możliwość używania voice chatu, jak rónież możliwość mutowania spec oraz blokowania możliwości widzenia rozgrywki czy imion graczy.
Fireteam może mieć teraz nawet 8 graczy na raz. Wcześniej było to 6 osób.
Jeśli serwer na to pozwala gracze mogą aktywować innych graczy za pomocą +active. (dokładnie nie wiem o co tu chodzi )
Kiedy dany gracz się podłącza lub złapie go lag, wywali mu korki (albo ktoś mu wajchę w piwnicy z prądem przekręci ) to widzimy nad nim migający znaczek:
Wprowadzono możliwość tworzenia osobnych configów dla danych map ! Teraz możemy tworzyć configi o nazwie: autoexec_mapname.cfg, a dany config na danej mapie zostanie wczytany.
Jeśli wyjdziesz z serwera Twoje medale, skille, XP, umiejętności zostaną zapisane i przywrócone kiedy się podłączysz na nowo.
Możesz wysyłać prywatne wiadomości za pomocą consoli w taki sposób:
/m playername message
gdzie playername to nazwa gracza (nie musi być to nazwa pełna, może być to początek nicka (np. c0m4r) /m c0m siema )
Post został pochwalony 0 razy |
|
|