Autor |
Wiadomość |
Bazyl |
Wysłany: Sob 21:59, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
No wlasnie tam tez jest muj |
|
|
Sesek |
Wysłany: Sob 21:10, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
Bardzo Prosze Panie Adminie Bedziemy teraz pisac posty na strone albo na 2...wiec teraz do roboty...i pisac a tak nawiasem ZAPRASZAM NA TEMATY O KAWALACH:D MOJE
SAMODZIELNE KAWALY:D |
|
|
kuken |
Wysłany: Sob 21:08, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
Prosze nie PISAĆ takich krótkich Bezsensownych postów
Dziękuje
ADMIN |
|
|
Sesek |
Wysłany: Sob 21:07, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
Domyslam sie;D |
|
|
kuken |
Wysłany: Sob 21:05, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
on se jaja robi |
|
|
Sesek |
Wysłany: Sob 20:56, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
hmm...nie ma head shotow z panzera;P |
|
|
Czaro |
Wysłany: Sob 20:51, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
a ja uwielbiam moje head shoty z pancerfausta ^^ |
|
|
Heti |
Wysłany: Sob 13:22, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
Cytat: | Od siebie dodam tylko, że najlepsza czułość to taka, która pozwoli nam swobodnie wykonać obrót o 180 stopni i jednocześnie nie będzie za szybka (nie będziemy tracili przeciwnika z celownika) |
Ehh według mnie za duży jest obrót o 180 np ja mam taką czułość myszy że mogę swobodnie obrót o 90<no chyba ze ktoś chce podczas solówki machać myszką jak łopatą ale to i tak zwiększa rozrzut pocisków>
Cytat: |
2. Nie kładziemy się. |
w małych pomieszczeniach często wygramy właśnie kładząc się. no chyba ze przeciwnik nas przeskoczy ale to inna historia..
Cytat: | tego czy posiada Hełm...strzał nie moge byc wykonywany w twarz...ale w głowe. |
przeczytałem gdzieś ale to nie jest pewne że strzał ze snajperki w twarz zabiera więcej
dodam od siebie kilka rzeczy
1 podczas gdy zabraknie ci naboji i przaładwywujesz/zmieniasz to najlepiej skakać to trochę zdezorientuje przeciwnika i ciężej będzie cie trafić <no chyba że przeciwnika macha myszką jak łopatą^re up >
2 Strzelamy seriami a nie trzymamy przycisk aż przeciwnik/ty zgniesz
3 warto zrobić własnego configa bardzo pomaga to w strzelaniu<poświęcisz na to 15-20 min a efekt ogromny>
4 podczas odległej walki kucamy i nadal strafe'ujemy celując w głowe
jak coś mi przyjdzie na myśl dam edita |
|
|
Bazyl |
Wysłany: Pią 19:57, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
O dzieki za iformacje troche niewiedzialem nawet Spoko!! |
|
|
kuken |
Wysłany: Pią 18:57, 03 Lis 2006 Temat postu: Podstawy Strzelania !!!! |
|
Nauka dobrego strzelania :
Artykuł ten ma na celu przekazanie Wam, czytelnikom moich doświadczeń oraz wskazówek dotyczących strzelania w grze Enemy Territory. Oczywiście to co tutaj napiszę nie zrobi z Was od razu świetnych graczy, ale mam nadzieję, że pomoże Wam w drodze na szczyt.
A więc zaczynamy. Po pierwsze, dopasujcie sobie idealny celownik oraz odpowiednią czułość myszy. Celownik nie może być za duży ani za mały. Musi być również dobrze widoczny w każdym terenie. Osobiście gram na czerwonej kropce o rozmiarze 38, jednak każdy woli co innego. Jeżeli chodzi o czułość myszy (Sensitivity), zależy ona od wielu współczynników: od myszy, na której przyszło nam grać, aż po włączoną lub wyłączoną akcelerację myszy w systemie. Sensitivity najlepiej ustawić wedle własnego uznania i doświadczenia. Nie ma co wzorować się na czułościach profesionalych graczy, gdyż każdy ma inny styl gry. Od siebie dodam tylko, że najlepsza czułość to taka, która pozwoli nam swobodnie wykonać obrót o 180 stopni i jednocześnie nie będzie za szybka (nie będziemy tracili przeciwnika z celownika)
Kiedy mamy już odpowiadający nam celownik, czas ustawić kąt widzenia, dzięki któremu możemy widzieć więcej. Do wyboru mamy wartości od 90 do 120, przy czym przy 120 ciężko jest zobaczyć cokolwiek z dużej odległości. Duży FOV (kąt widzenia) przyda się Wam podczas dueli, czyli wymianie ognia z jednym przeciwnikiem na bliskiej odległości. Mały FOV przyda się natomiast na dużych odległościach.
Przejdźmy teraz do najważniejszej części tego artykułu, czyli poruszania się podczas dueli.
1. Nie skaczemy.
2. Nie kładziemy się.
3. Nie biegniemy frontalnie na przeciwnika.
4. Biegamy na boki (strafe'ujemy), kucamy.
5. Staramy się utrzymywać przeciwnika na celowniku.
6. Wpisujemy do configu (bądź w konsoli) komendę "cg_autoreload 0", dzięki której nasz żołnierz nie będzie automatycznie przeładowywał swojej broni, a my będziemy mogli zamiast tego wyciągnąć colta/lugera i dobić przeciwnika.
7. W opcjach ETPRO włączamy hitsounds, dzięki którym słyszymy, kiedy trafiamy przeciwnika.
8. Każdą przegraną walkę analizujemy. Zadajemy sobie pytania: "Dlaczego zginąłem?", "Jak poruszał się przeciwnik?" itd.
9. Ćwiczymy i nie poddajemy się!
Autor: KuKen |
|
|
Bazyl |
Wysłany: Czw 22:52, 02 Lis 2006 Temat postu: Head Shot |
|
No własnie |
|
|
kuken |
Wysłany: Czw 20:14, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
Sesek ale żeś sie popisał . No Bravo chłopcze spoko . ładnie ześ to ujął "kwiczy" |
|
|
Sesek |
Wysłany: Czw 20:08, 02 Lis 2006 Temat postu: Head Shoot;) |
|
Jest to strzał z Broni Snajperskiej w głowe przeciwnika...po takim strzale...przeciwnik NAJCZESCIEJ pada na ziemie...ale zdarzaja sie wyjatki...tu zalezy od HP przeciwnika i od tego czy posiada Hełm...strzał nie moge byc wykonywany w twarz...ale w głowe...tam gdzie znajduje sie hełm przeciwnika... |
|
|